Fair play

Aarslev Boldklub bakker op om Fair play

Aarslev Boldklub bakker op om Fair play. Aarslev Boldklub vil på ingen måde tolerere usportslig optræden på eller uden for banen.

Alle tilfælde af dårlig opførsel vil blive indberettet og sanktioneret. Fodbold skal være sjovt og foregå i en god tone og udviklende atmosfære.

Både trænere, holdledere og spillere hilser på hinanden før en kamp. Og husker at sige ’tak for kampen’ Også til dommeren. Det er også Fair play at sige undskyld til en modspiller – også selvom handlingen var uforsætlig og ikke-strafbar.

I Aarslev Boldklub er Fair play også, at vi altid udviser respekt for en modstander – uanset kampens resultat og at tilskuerne altid udviser respekt for spillerne samt for modstanderholdets tilskuere – uanset kampens resultat.