Serie 4 = Succes!

21. oktober 2018 kl. 10:32
Første halvsæson har været en succes for klubbens nye herre serie 4 hold

Stefan hvordan går det Aarslev BK's 3. seniorhold i klubben?

- Det går over alt forventning. Vi ligger pt. nr. 2 i rækken og vi er nu 2 kampe før vi er færdig med sæsonen. Dermed er vi også sikre på at skulle spille oprykningsspil til serie 3 i foråret, så det må siges at være en succes.

Hvorfor er det gået jer så godt?

- Jamen med en blanding af nye, tidligere samt vi er begyndt at få u19 spillerne integreret i senior afdelingen og vi har 2 fra mit tidligere u16 hold der spiller fast på holdet. Så er det lykkes at få en masse positive oplevelser og sejre.

Er der noget du specielt vil fremhæve?

- Så skal det være bredden, vi har brugt mange spillere i løbet af sæsonen, dvs. vi til hver kamp har haft spillere der var sultne efter at få en sejr og det er positivt.

Er der ellers noget du gerne vil fremhæve?

- Jeg vil gerne takke min medtræner, Brian Lillelund Sørensen og min fætter/holdleder John Granhøj for at holde mig ud, når jeg en enkelt gang er oppe i det røde felt. Det er også vigtigt, at alle de tilskuere der kommer og ser vores kampe, får noget for pengene selvom det er gratis at se os. I de 2 år jeg har været træner har mine hold scoret over 150 mål, så vi sætter det, at underholde meget højt!