Første træningspas blev en succes

image Over 20 mand til årets første træningspas i herre seniorafdelingen
23. januar 2017 kl. 19:52

Til årets første træningspas i klubbens herre seniorafdeling var over 20 mand dukket op for at spille en omgang five-a-side, hvilket cheftræner Søren Møller var godt tilfreds med set i lyset af en del afbud grundet arbejde.

- Set i lyset af en del afbud til dagens træning, så synes jeg at det er flot antal vi når op på. Det var dejligt at se alle drengene igen efter en velfortjent juleferie fra fodbolden.

Efter five-a-side turneringen stod den på hygge i klubbens cafeteria med sandwich og præmie til det vindende hold. Her kunne vinderholdet glæde sig over 5 kg. slik til deling.

Fremover er der træning hver tirsdag og torsdag aften fra kl. 19.00 til 20.30 på kunstgræsbanen i Aarslev Boldklub og skulle du få lyst til at komme og deltage så tvivl endelig ikke med at møde op.
Ud over fynsserie- og serie 2 holdet, arbejdes der på at få stablet et serie 5 hold op. Klubbens herre seniorafdeling håber således at kunne tilbyde fodbold på "alle" niveauer.