Øens Hold - Tak for hjælpen

30. oktober 2021 kl. 14:00

Kære medlemmer

Først et kæmpe tak til jer, der i U41 gav en hånd med, så det igen lykkedes AaB at skabe et succesfuldt Øens Hold stævne!
Det er dejligt at se, hvordan medlemmer, forældre og andre frivillige i fællesskab får tingene til at ske, så vores klub kan trives og have mulighed for at tilbyde medlemmerne endnu bedre vilkår og oplevelser.

Var du forhindret i at hjælpe i Uge 41 – eller er du bare frisk på at give et lille nap med igen? ;-)
Vi har været så heldige at få et U15 Øens Hold stævne d. 19 til 21 november.
Alle trænere og holdledere vil inden længe få en liste, der er tilpasset årgangen i forhold til opgavetyper og antal. Husk – næsten alle opgaver er små og hurtigt klaret.
Hjælp din træner med at få dækket opgaverne – så laver vi sammen endnu en Øens hold succes i Årslev!

Hvorfor holder vi Øens Hold Stævner?
Øens Hold er et fodboldstævne, der arrangeres af OB og afholdes for U8 til U17. OB udvælger klubber til at arrangere stævnerne. Vi er så heldige (dygtige), at vi oftest får 2 stævner om året.

Klubben tjener typisk mellem kr. 60.000,- og 100.000,- pr. stævne, så det er noget, der varmer i klubkassen.
Der sidder en styregruppe på ca. 6 frivillige, der sørger for at finde hjælpere og dommere. De styrer også kontakt og samarbejde med skolen, brandmyndigheder, OB og deltagerklubberne. Hertil kommer opgaver omkring madvarer, telt, baner - plus en masse koordinerende opgaver.
Selv om de er seje, kan de ikke gøre det hele selv. De har brug for jeres hjælp.

På forhånd tak

Bedste fodboldhilsener