Nyhedsbrev oktober 2017

02. oktober 2017 kl. 20:22
Så er der nyt fra bestyrelsen

Så blev det 1. oktober og det er ved at blive efterår, koldt og blæsende, men det forhindrer os jo ikke i at spille fodbold i Aarslev Boldklub. Derfor tager vi kunsten i brug igen og jeg ved at vores driftafdeling Er ved at lægge sidste hånd på alle træningstiderne.

Som mange ved, så er bestyrelsen i gang med at lægge sidste hånd på udvælgelsen af en ny tøjleverandør. Der var 3 leverandør i spil og det var vores nuværende lev. Sport & profil og så Sportdirect og så Sportsmaster. Ved vores årlige Nytårsshow i januar 2018 vil vi i bestyrelsen præsentere vores nye spilledragter og vores nye tøjleverandør for 2018-2020 i Årslev Hallen. Dato kommer senere.

Som mange har hørt, er vi ved at skal forny vores køkken. I den forbindelse, er der nogle der ikke kan forstå, hvorfor og hvordan vi kan og vil det, når vi lige har skullet spare en masse penge i klubben. Så her kommer der lige en forklaring på hvorfor vi gør det i 2017/2018.

Vi har i nogle år fået en dispensation fra levnedsmiddelstyrelsen til at lave mad i vores køkken, da vores køkken ikke opfylder kravene. Men vi har fået et halvt år mere til at et evt. nyt køkken skal stå klar til brug ellers lukker de vores køkken uden videre forklaring.

Vores gamle formand Anders Elkjær startede det hele op i 2016/2017 med, at vi skulle lave det uden at det skulle koste os en krone, så der blev søgt fonde og kommunen. Ved FMK og et par fonde har vi modtaget en pose penge, så vi i dag kan lave køkkenet næsten uden at klubben skal betale noget. MEN vi skal bruge en masse frivillige hænder til køkkenet.

HVORFOR gør vi det ????? Det gør vi , for at have en klub, som har et liv i cafeteriet efter træning, kamp og fodbold opstart, fodboldafslutning for alle i klubben. Men vi gør det også for at vi stadig har en i vores klub, som vasker vores tøj og gøre rent i vores klubhus. Hvis vi ikke har et cafeteria, har vi hellere ikke nogen klubhusbestyr. Der kommer også mange spørgsmål hvorfor vi gør det for vores klubhusbestyr? Det har været klubhusbestyrens lønforhøjelse, at hun kunne lave mad i vores køkken. Grunden til at Klubhusbestyren skulle have en forhøjelse er, at der er kommet mere rengøring i løbet af vinteren p.g.a vores kunstbane som vi ikke har haft tidligere, derfor er der også kommet mere tøjvask.

Derfor har vi i bestyrelsen valgt og lave det nye køkken. Skulle der stadig være nogen spørgsmål, må man gerne kontakte Bo Hansen på mail som er: drift@aarslevboldklub.dk

For at vi næsten kan holde budgettet på NUL kroner, skal vi bruge en masse hjælp til nogle forskellige opgaver, så tilmed dig og din samlever på facebooksiden ”Task force NYT KØKKEN Aarslev Boldklub” ellers kan DU/I lave en seddel og afleverer den hos Vivi i klubhuset med jeres navn og telefon nummer. Hele køkkenprojektet starter op i december og løber hen i januar/februar måned. MEN SÅ HAR VI OGSÅ ET DEJLIGT NYT KØKKEN……….

HUSK HUSK HUSK HUSK. 7. OKTOBER i ÅRSLEV HALLEN

Det er ved at være sidste chance for at sikre sig billet til årets 80 er fest i Årslev hallen her på lørdag den 7. oktober, hvor bandet KORT VARSEL blæser op til fest og dans.

VIL DU STADIG SIKRE DIG EN BILLET SÅ KLIK HER --> halgal halbal.

SES VI I HALLEN PÅ LØRDAG

Mange sportslige hilsner