Nyhedsbrev Juni 2017

01. juni 2017 kl. 21:01

Så blev det juni måned og en dejlig sommermåned vi går i møde, hvor der er mange arrangementer rundt omkring i landet. Heartland festivalen melder om stor tilslutning og der er også en 90 er koncert i kongens have på lørdag den 3/6 i Odense og der er nogle fra Aarslev Boldklub, som har tilmeldt sig til at stå i bar denne aften. Klubben tjener lidt penge for hjælpen og vi giver dem, som står i baren en billet til vores egen 80 er fest til oktober.

Vedr. 80 er festen den 7. oktober i Årslev Hallen melder de ansvarlige at der vises stor interesse for vores arrangement og vi håber at der vil komme mange tilmeldinger til denne fest.
Mandag den 22. maj var der stor klubdag, hvor de forskellige årgange kunne komme ned på anlægget og træne sammen med vores voksne senior spillere og vi kan meddele at de store som de små havde en rigtig dejlig dag og træning. Jeg ved at man håber at det kan blive til en tradition at lave en sådan en klubdag i fremtiden.

Vi er i bestyrelsen igang med at undersøge klubbens mulighed for at finde en ny og god leverandør af sportstøj i Aarslev Boldklub eller beholde den nuværende er også i spil. I tirsdags den 30/5 havde vi et lille fremmøde af trænere og spillere og holdledere fra vores respektive hold og der kunne man komme med sin holdning og ønsker til vores nye tøjleverandør. Vi har fået en masse meninger og ønsker til vores nye spiller dragt som vi vil tage med til den nye leverandør og vi håber at vi til oktober kan have den nye leverandør på plads.

Nyhed – Nyhed – Nyhed – Nyhed – Nyhed – Nyhed – Nyhed

Lyoness er et nyt tiltag som vi i alle i Aarslev Boldklub har mulighed for at kunne benytte sig af. Lyoness.dk er portal, hvor man kan tilmelde sig gratis og handle og optjene point og samtidig sørge for at Aarslev Boldklub tjener lidt penge til vores fælles klubkasse. Men inden at alle tilmelder sig, så vil der komme en rundskrivelse fra klubben på facebook, hvorpå man får en detaljeret info om, hvordan man får fat i det kort, som gør at vi i Aarslev boldklub kan tjene lidt penge. Vi har påsat 2 dejlige damer til at stå for de forskellige tilmeldinger. Fortsættelsen kommer på en separat besked på facebook/brev/mail.

Vores fodboldskole fylder i uge 27, 25 år, så vi har jubilæum i år og det ser ud til at blive en succes, da der pt. er tilmeldt 75 børn, men der er stadig plads. Vi kan maks. blive 93 børn. Så I kan stadig nå at tilmelde jeres barn til vores fodboldskole via vores hjemmeside.

Ekstra træning i klubben. HUSK at der hver onsdag fra 18:15 – 19:15 er målmandstræning for alle målmænd i klubben. PT. Er det fuld booket. Hver fredag fra 16:30 – 17:45 er der ekstra træning for alle som ikke kan få nok af fodbold. Det er for spillere fra U 11 og opefter. Det er Magnus Staal som står for begge træninger. Har du spørgsmål, kan han kontaktes på 4117 0941.

Det var denne måneds fortællinger om hvad der foregår i klubben og hvad der sker af nyheder som kan komme alle til gavn i klubben. Skulle du have en lille ting, som du gerne vil have med til næste måneds nyhedsbrev, så send mig en mail på formand@aarslevboldklub.dk

Mange sportslige hilsner

Bestyrelsesformand for Aarslev Boldklub