Nyhedsbrev juli 2017

04. juli 2017 kl. 15:55

Så er forårssæsonen vel overstået og Aarslev Boldklub kan gøre lidt status på sæsonen 2016/2017 for både vores Dame seniorer og Herre senior. Desværre for vores Dame Fynserien endte sæsonen med en nedrykning til serie 1, men pyt med det, så kan Michael Reifling få bygget nogle nye grundsten til det kommende damehold i serie 1. Vi tror på at der kommer lidt nyt tilgang af nogle tidligere spillere som har været på efterskole og de kommer og styrker holdet. Herre fynsserien forblev i Fynsserien og vi håber at Søren og hans spillere kan gøre det ligeså godt eller måske lidt bedre i 2017/2018. Ligeledes at andet holdet i serie 2 kan være med til at præge serie 2 i den kommende sæson. Begge senior træner udmelder sæsonstart på vores hjemmeside. Men det forlyder at der er opstart uge 30 og uge 31 for herre og damer.

HUSK at der er sommertræning hver tirsdag kl. 19 i hele juli for alle Herre senior og Oldboys/girls spillere i klubben.
Keld ”Buffon” står for det meste for opdelingen af spillere hver tirsdag, så kom og mød op til en gang sjov træning og vi håber at det bliver godt vejr, så man kan nyde en sodavand/øl på plænen efter træning.
Vel mødt fra den gamle afd. I Aarslev Boldklub – Klubbens flagskib.

Vedr. vores nye tiltag i klubben, hvor man kan få et rabatkort til Lyoness (skifter navn til Cashback World) er der nu omkring 50 tilmeldte personer og I skal bare blive ved med at tilmelde jer på rabatkort@aarslevboldklub.dk

I Juni måned var mange af vores unge fodbold spillere på tur. bl. andet U 13 pigerne var til Madsby Cup hvor de blev nummer 3 i alt, super flot 😊. Ligeledes har U 15 pigeholdet været til Ikast Cup som de vandt.
MEGET Flot af vores meget stærke U 15 piger stort tillykke skal lyde fra Klubben. 😊😊
Der har også været nogle hold til Gråsten cup i Sdr. Jylland – at nævne er U 13 drenge vandt deres 2 rækker og U 12 drenge tabte desværre finalen, mens u 9 vandt finalen 😊 Stort tillykke til dem. Resten af holdene som var til Gråstens Cup tabte deres semifinale og det var U 10 og U 11 piger og U 21 Drenge.

Vedr. vores Fodbold Skole her i uge 27 er der udsolgt i alt 96 deltagere, det er SUPER FLOT at der er tilmeldt så mange unge spillere til netop vores DBU fodboldskole😊 Aarslev Boldklub har samtidig 25 års jubilæum for afholdte fodboldskoler, Derpå vil Aarslev Boldklub gerne takke Jørgen Damgård for alle 25 år at han har stået i spidsen for VORES fosboldskole i Årslev. OG Jørgen vi håber at du tager 15 år mere 😊

Til sidst vil Aarslev Boldklub gerne slå et stort slag for vores store 80 er fest, som bliver afholdt den 7. oktober i Årslev Hallen. Har du ikke fået dig og dine kære tilmeldt endnu, kan du gøre det på vores hjemmeside, som er www.aarslevboldklub.dk og HUSK at den billige pris slutter den 15 august kl.23.59. Så skynd dig og tilmelde dig denne HALGAL HALBAL i Årslev Hallen.

Aarslev Boldklub ønsker alle en rigtig god sommer og på gensyn igen i klubben til August. :-)

Næste nyhedsbrev udkommer til 1 September.

Mange sportslige hilsner

Formand for Aarslev Boldklub