Nyhedsbrev FEBRUAR 2018

05. februar 2018 kl. 20:39

Kære alle i Aarslev Boldklub
SÅ blev det februar og mange er begyndt at træne udendørs igen.
Vi afholdte vores store Nytårsshow den 20. januar i Årslev Hallen, hvor vi havde fået vores egen lokale TV - konferencier Heidi Frederikke Sigdal til at styre hele showet. Det blev én dejlig aften med masser af priser og uddeling af diplomer til mange af vores spillere. Der blev også kåret året Aab er og der kom også en ny i hall of fame. Der blev ligeledes samlet ind til et nyt projekt i Aarslev Boldklub som vil starte et Forældre / barn bold op her i foråret, I alt blev der samlet ca. 14.000 kr. ind til indkøb til forældre/barn fodbolden. Det vil være for børn fra 3-5 år alderen. Der vil være 5 voksne/trænere tilknyttet projektet i 2018. Nærmere info følger senere.
Vi fik også præsenteret vores nye klubdragt ved Nytårsshowet. Det drejer sig både om vores hjemmebane dragt og vores udebane dragt. Der er også lavet en aftale til en ny paradedragt til kampene også en ny trænerpakke til vores nye trænere eller hvis nogen af de nuværende træneres dragter skal udskiftes.
Aarslev Boldklubs nye webshop er åben og køb klubbens nye klubtrøje, der vil løbende sat nye vare til salg på siden. Gå ind på vores hjemmeside og finde Aab´s Webshop, tast kodeordet VRRNVP og du er klar til at handle på siden. Sportdirect leverer varen til jer på cirka 14 dage, hvis varen ikke er udsolgt. Skulle der opstå problemer med leverancer vil Aarslev Boldklubs bestyrelse gerne have feedback på det. Skriv til formand@aarslevboldklub.dk Ellers håber vi, at I vil tage godt imod webshoppen og købe en masse vare på siden.
Vores store køkken projekt er færdig og Vi fra Aarslev Boldklubs bestyrelse er meget glade og stolte over at vi nu vise vores ny køkken og opholdsrum frem for alle, som kommer i klubben. Vi håber at alle vil tage godt imod det og benytte det så meget som muligt.
Er du M/K og over 30 år og har lyst til at spille lidt vinterbold, så er der mulighed for at komme ned i Aarslev Boldklub alle onsdage i hele vinterperioden omklædt fra kl. 19:00 til 20:30. Der spilles på klubbens kunstbane med lys. Bo ”Mølby” Staal eller Keld ”Buffon” Jakobsen er til at træffe på anlægget i samme tidsrum. God fornøjelse til de nye/gamle spillere som dukker op.
Aarslev Boldklub søger stadig tøjsponsorer til vores nye spilledragt for 2018, så har du/I lyst til at sponsere et sæt til et af vores hold enten ung eller gammel, så kontakt da venligst Kenneth på sponsor@aarslevboldklub.dk eller på hans mobil 20743906.
Tirsdag den 20. februar afholder Aarslev Boldklub deres årlige generalforsamling. Er du en leder og/eller har du tid og lyst til at være medbestemmende til at videreføre Aarslev Boldklub i den positive retning, så har vi brug for dig, hvis vi stadig skal kunne gøre en forskel. Kender du nogen som evt. har lyst til at komme i bestyrelsen så kom ud af busken. Alle er velkomne til at ringe til mig eller via mail på formand@arslevboldklub.dk eller på tlf. 2181 3338 og høre mere om bestyrelsesarbejdet i Aarslev Boldklub
Har du en ide, som Aarslev Boldklub kunne evt. drage nytte af, er du velkommen til at sende en mail til formand@aarslevboldklub.dk eller hvis du har ris/ros til klubben.

Så har jeg bare tilbage og sige, at jeg håber at se jer alle på grønsværen meget snart.

Mange sportslige hilsner
Formand Lars Ejlskov

VI ses til generalforsamling den 20/2 i klubhuset.