Forældre Barn Bold

06. marts 2018 kl. 18:59

FORÆLDRE/BARN BOLD

Fodbold-leg for børnehavebørn - OG deres forældre!

Aarslev Boldklub starter holdet “ FORÆLDRE/BARN BOLD “ for piger og drenge mellem 3-5 år

Vi træner motorik, balance, koordination og kammeratskab i rigtigt fodboldmiljø.

For at alle kan være med, er det vigtigt at forældrene også deltager i fodbold-legen.

Målet er at børnene og deres forældre har det sjovt og bliver trygge med bolden – fokus vil derfor ikke være på konkurrencer eller fodboldkamp.

Instruktørerne er selv forældre til børnehavebørn og bruger DBUs spændende træningsmanual

Der blev under Aarslev boldklubs Nytårsshow i januar, startet en indsamling til opstart af holdet, så derfor kan vi tilbyde jer, at komme og være med for bare 1 kr.

Vi træner onsdage 16.45-17.30 - første gang er 11. april, så kom og se, om livet på boldbanen er noget for dit barn og dig, vi mødes ved klubhuset.

Besøg os på vores hjemmeside aarslevboldklub.dk eller facebook Aarslev Boldklub

Spørgsmål kan rettes til Børneudvalgsformand