Nyt serie 4 hold er kommet godt fra land

12. august 2018 kl. 19:04
Stefan Granhøj aflægger status på projektet

Klubbens satsning med at starte et serie 4 hold op har nu været i gang en lille måneds tid. Stefan Granhøj har i den anledning afgivet en lille status til klubbens hjemmeside.

Der er startet et nyt senior hold op, hvordan går det med det?
- Det går over alt forventning, Brian og jeg er meget tilfredse med opstarten, vi har fået gang i nogle gamle venner, spillere der har spillet i klubben før og som en stor succes har vi fået tilflyttere til den dejlige by til at komme i gang med fodbold igen.

Er i nogen til træning eller spiller i kun kampe?
- Vi træner hver tirsdag og torsdag kl.19.00. Der har været ferie, så fremmødet har været svingende, men i tirsdags var vi 22 og det glæder os meget. Det giver os en tro på det vi gør er det rigtige.

Hvornår er det en succes og hvad bringer fremtiden?
- Det er en succes når vi allerede nu har et hold til første kamp og alle spillere virker glade og smiler. Min drøm er at vi starter et nyt hold op igen i 2019 og som jeg siger hvis man ikke har drømme, kan man lige så godt stoppe med at leve, man skal tænke stort og som oftest tænker jeg anderledes end de fleste, så det skal nok lykkes.

- Og så vil jeg til sidst sige det er dejligt når man er træner i en klub med Søren Møller, Patrick Gade, Erik Sørensen og Brian Sørensen. Jeg har været venner med dem alle i mange år og jeg har lært noget af dem alle.

Holdet har første turneringskamp tirsdag den 14 August kl. 18.30, hvor det møder ERI på hjemmebane.