Ny træner og flere børn søges til U11 i Aarslev Boldklub

11. april 2021 kl. 09:47
Vi er et U11 hold på 16 fodboldglade drenge, som søger en træner og nogle flere holdkammerater.
Vi har lige nu to trænere, men den ene, som primært tager med B/C holdet til kampe, stopper til sommer. Det betyder, at der er en ledig plads til en træner, som er lige så boldtosset som os, som kan udvikle os, som vægter det sociale højt, og som har lyst til at være træner i Aarslev Boldklub.
Vi har mange dygtige trænere i Aarslev Boldklub og hvis dette kunne være noget for dig, så skal Thomas Hardorf, som er den anden træner, nok sørge for, at du får al den oplæring og hjælp, der er behov for.
Og så kunne vi godt tænke os mange flere holdkammerater, så vi ikke skal spille så mange kampe selv.
Vi har det supersjovt!
Vi har et godt sammenhold!
Og der er plads til alle uanset om du har store ambitioner eller bare vil have det sjovt.
Du er meget velkommen til at komme og træne med os nogle gange og se, om det er noget for dig.
Hvis du er interesseret eller kender en som kan være det.
Så skriv eller ring til vores børneformand Steffen Engberg på: boern@aarslevboldklub.dk eller 51677897.