Nyheder fra alle

Kære medlem af Aarslev Boldklub

Vi vil gerne have, at der sker lidt mere på vores klubbens hjemmeside.

Det er trist at komme ind på en klubs hjemmeside og se, at den sidste nyhed er flere måneder gammel.

Ved at skabe liv på hjemmesiden, “reklamerer” vi samtidig for “os selv” og klubben, hvilket måske, kan være med til at tiltrække endnu flere medlemmer. Det kan også gøre det mere attraktivt for sponsorer at støtte os.

Derfor opfordrer vi nu alle, der er interesseret i det, til at dele nyheder, kampreferater og andre hold- og klub-relaterede begivenheder på hjemmesiden.

Vi kan ikke love, at ALT, hvad der sendes ind bliver lagt op, da der er nødt til være et filter.

I første omgang, er dette filter bestyrelsen.

På sigt håber vi, at der bliver brug for en redaktør eller to, som kan varetage opgaven.

• Nyheden skal være “copy-paste-klar” (lige til at kopiere og sætte ind).
  • Husk en passende overskrift.
  • Der skal være mindst et billede.
  • Ved man hvordan, kan man evt. konvertere sit dokument om til et billede (helst jpg format).

Desværre er det ikke sikkert, at din nyhed kommer til at se ud som på din egen skærm når den bliver kopieret over i hjemmeside-programmet. Vi vil forsøge at få det til at ligne så meget som muligt, men det er ikke altid sådan lige til...

Hvis du har en nyhed, du gerne vil have på hjemmesiden.

Så send den til “ nyhed@aarslevboldklub.dk

Der skal være mindst et billede, som understøtter nyheden.