Øens Hold en succes

15. maj 2019 kl. 17:58

Bedre sent end aldrig og ting tager tid

Øens Hold er for længst overstået, men det samlede resultat er først opgjort for nylig.

Vi kan med glæde fortælle at vi endnu engang har gjort det.

Vejret var fantastisk, Broskolen var fyldt og ca. 60 hold gæstede vores, efterhånden, ikke så lille klub.

Det kunne selvfølgelig ikke havde ladet sig gøre uden hjælp fra alle de frivillige, som gav en hånd med.

En kæmpe tak skal I have for jeres hjælp - stort, som småt. Det hele tæller.

ØH er en vigtig indtægtskilde for klubben og det er jeres skyld, at vi igen i år bl.a kan give tilskud til stævner og uddanne vores trænere.

Måske får klubben brug for din hjælp igen

Vi håber på endnu et stævne til efteråret, hvor der er en chance for igen at kunne tjene ekstra penge til klubben.

Hvis det lykkes, kommer der således en chance for at give en hånd (igen) til oktober.

Der skal ikke så meget til for at gøre en forskel for klubben, så kom bare frisk.

Jo flere vi er, jo lettere bliver det for os alle :-)