Succesfuld Øens Hold Cup

30. marts 2017 kl. 09:36
600 glade børn og voksne tog hjem efter en vellykket weekend med bold og hygge!

Kære Alle hjælper til Øens Hold Cup i Årslev

Tusind tak for hjælpen til forårets Øens Hold Cup, til alle jer der valgte at give en hånd med. I gjorde det muligt for Aarslev Boldklub at afholde et af de største stævner vi endnu har haft. Et stævne hvor jeg har fået en masse positive tilbage meldinger fra de deltagende, alt fra stævnet på og omkring banerne, til maden på skolen, og selvfølgelig vejret :-)
Vi har god grund til at tro på, at vores fælles indsats vil give et flot økonomisk resultat, til glæde for ALLE klubbens medlemmer.

Kæmpe tak til Rikke Hansen for at holde tungen lige i munden, med hensyn til at finde frivillige hjælpere og indkvartering på skolen, så flest mulige børn fik den gode oplevelse at komme på fodbold tur.

Stor tak skal du Kitt Kjeldsen også have, for at træde til det meste af din weekend og sørge for at børn/voksne fik sulten stillet, få pakket holdene sammen og at skolen blev afleveret i god stand.

Bo Hansen, tak for de mange timer, du lagde i at få et fremragende dommerteam på banen til de mange kampe.

Selvfølgelig også stor tak til Vivi Hein, Morten Skov for altid at stå klar med en hjælpende hånd i klubben.

Fantastisk forår og endnu engang tak til jer alle.

Bestyrelsesmedlem
Per Bak Rasmussen