Støt dig selv og støt klubben

image Støt klubben med et kort fra CashBack World
07. juni 2017 kl. 19:35

Kære medlem af Årslev Boldklub

Årslev Boldklub har indgået samarbejde med verdens største indkøbsforening, Cashback World.

Det betyder, at du som medlem af boldklubben kan få glæde af mere end 300.000 forskellige rabataftaler i mere end 45 lande, heraf rigtig mange i Danmark. Medlemskabet er gratis og uden forpligtelser for dig og du beholder kortet og dine fordele selvom du på et tidspunkt ikke længere skulle være medlem af boldklubben.

Du kan handle både online og i fysiske butikker samt købe gavekort til flere af de større landsdækkende kæder, fx Kop & Kande, Din Tøjmand m.fl.

Af online rabataftaler kan nævnes Zalando, Boozt, InkClub, Booking.com, Hotels.com,  Stylepit, BodyStore, Nike, Adidas, Ecco m.fl.

Derudover findes der mange lokale forretninger, hvor kortet kan benyttes, fx slagtere, vinhandlere, optikere, restauranter mv.

Samtidig med, at du som medlem benytter dig af rabataftalerne modtager Årslev Boldklub en provision på 0,5% af det du handler for. Dvs. jo mere du benytter kortet, jo flere penge får boldklubben.

Tilmeldingen til rabatordningen sker online ved at du sender en mail til boldklubben om, at du ønsker at benytte dig af tilbuddet. Herefter vil du modtage en registreringsmail fra Cashback World som guider dig igennem registreringen. Du skal sende en mail, hvor du opgiver navn og den mailadresse du ønsker at blive registreret på til rabatkort@aarslevboldklub.dk

Da vi er mange medlemmer, og vi forventer en stor efterspørgsel på rabatkortene, må du påregne lidt længere responstid på mailen end normalt. Har du ikke hørt noget inden 14 dage så tag venligst kontakt til os igen.  Alle medlemmer vil dog kunne nå at blive registreret inden sommerferien og dermed få muligheden for at spare penge, hvis man for eksempel skal på ferie i Italien eller Kroatien eller andre af de 47 lande, hvor medlemskabet kan bruges.

Når din registrering er bekræftet vil du modtage mere uddybende materiale omkring rabatkortet og de mange muligheder det tilbyder.

Har du spørgsmål til ovenstående kan de rettes til rabatkort@aarslevboldklub.dk

venlig hilsen

Årslev Boldklub