Nyhedsbrev Juni 2018

03. juni 2018 kl. 17:44

Kære alle i Aarslev Boldklub.

SÅ blev det sommer i Danmark og det er meget varmt op til 30 grader, så husk når I spiler bold at drikke rigeligt med vand før, under og efter kamp/træning.

Vores forældre/barn fodbold er skudt i gang og det er rigtig dejligt at se så mange nye børn og forældre har taget imod vores nye tiltag om at komme ned i vores klub og prøve at spille fodbold. De træner hver onsdag på kunsten ved klubhuset, vel mødt til evt. nye som har lyst at prøve.

Vi er også ved at nå i mål med vores nye spillersæt til mange af klubbens hold. Vi mangler kun et par sæt udebanetrøjer, Skulle du måske ligge inde med et sponsorat, så vil Kenneth stadig gerne høre fra dig. Kontakt ham på mail: sponsor@aarslevboldklub.dk eller på 20 74 39 06

Ligeledes mangler vi 4-6 personer, som vil hjælpe sponsorudvalget med diverse opgaver i løbet af året, så kan Kenneth ligeledes kontaktes på tlf. 20 74 39 06

Vi fra bestyrelsen har også skrevet på Facebook vedr. vores nytårsshow 2019. Vi håber stadig, der er nogle, som vil melde sig til gruppen og hjælpe med at arrangere nytårsshowet til januar 2019. Per Bak kan kontaktes på tlf. 30 52 83 31, og vil kunne fortælle mere om opgaven. Vi håber, at der er nogle forældre fra de yngre årgange, der vil melde sig:-)

Billetsalget er i gang til årets kæmpe 80er fest i Årslev hallen, det foregår den 29. september fra kl. 17:30, så har du endnu ikke fået købt din billet, så gå ind på Aarslev boldklubs hjemmeside og klik på halgal halbal ikonet og køb den der :-)

Lørdag den 26. maj deltog vi i den store familie/kulturdag som foregik i Årslev ved polymeren. Det var en dejlig dag med masser af sol og glade mennesker som kom og besøgte vores stand, hvor der var en lille boldbane og hastighedssparke konkurrence for både børn og voksne. Der blev også solgt ud af vores gl. spillersæt. Tak for støtten.
Der var også mulig for at møde vores egen Benny bæver, som vi samarbejde med Spar købmanden i Sdr. Nærå havde lavet en lille konkurrence om 10 x 50 kr. slikposer. Der var mange glade børn og barnlige sjæle som fik taget et billede af dem og vores egen Benny bæver og fik det oploadet på facebook. De 10 vindere har fået besked om præmien. I sparkekonkurrencen fandt vi også 2 vindere som hver især vandt en billet til halgal halbal i Årslev Hallen. Tillykke til alle vinderne.

HUSK at vi har vores nye WEBSHOP, hvor adganskoden er VRRNVP for at komme ind.
Der kommer nye tilbud hver måned. Kig ind på siden og køb vores nye hjemmebanetrøje til en god pris. :-)

Tilmeldingen til vores DBU fodboldskole er sat i gang. I år er det igen i uge 27 i begyndelsen af sommerferien. Så skal dit barn have en sjov og spændende uge med andre børn i samme alder, så er det helt klart fodboldskolen han/hun skal tilmeldes. Gå ind på DBU under fodboldskole og tilmeld jer. Linket er https://www.dbufyn.dk/…/events_og_staevner/dbus_fodboldskole

Har du en ide, som Aarslev Boldklub kunne evt. drage nytte af, er du velkommen til at sende en mail til formand@aarslevboldklub.dk ,eller hvis du har ris/ros til klubben.

Det næste nyhedsbrev udkommer til August.

God sommerferie til alle

Formand Lars Ejlskov