Nyhedsbrev december 2017

09. december 2017 kl. 12:05

Kære alle i Aarslev Boldklub.

Så blev det 1. december årets julemåned, MEN derfor holder alle i Aarslev Boldklub ikke juleferie før den 24/12. Der er kommet fuld gang i vores STORE køkkenprojekt. Vi fra Aarslev Boldklub håber, at der er mange frivillige personer, som har lyst til at hjælpe os undervejs. SÅ VENLIGST gå ind på facebooksiden Task Force NYT KØKKEN - Aarslev Boldklub og tilmeld jer som frivillig hjælper eller følg med i, hvad der sker med det nye køkken.

Trænerjobs
Aarslev Boldklub søger et par ungdomstrænere til klubben bl.a. vores U 19 drenge mangler en træner til den nye sæson i 2018, så er der gemt en træner i dig, eller kender du en, som kan og vil træne, så kontakt Jan Ilum Christensen på mail. ungdom@aarslevboldklub.dk eller kontakt ham på mobil 21261647 Klubben sørger for, at man som træner har mulighed for at udvikle sig som træner i klubben med blandt andet trænerkursus m.m.

Tøjsponsorer søges!
Aarslev Boldklub søger også tøjsponsorer til vores nye spilledragt for 2018, så har du/I lyst til at sponsere et sæt til et af vores hold enten ung eller gammel, så kontakt da venligst Kenneth på sponsor@aarslevboldklub.dk eller på hans mobil 20743906. Hvis man sponserer spillersæt til Aarslev Boldklub inden den 5/1 – 2018 har man mulighed for at komme op på scenen til vores Store nytårsshow den 20/1 2018 og blive nævnt som tøjsponsor for alle de fremmødte i hallen.

Nytårsshow 2017
HUSK at sætte kryds i kalenderen den 20/1 – 2018, der afholder vi vores eget Nytårsshow 2017. Det er showet, hvor vi klapper os selv på skulderen med at hylde året spillere, årets kammerat, årets træner og hjælpetræner, ligeledes årets Aab’er og årets ildsjæl og sidst men ikke mindst personen, som skal i Hall of Fame. Har du en træner eller en ildsjæl eller måske en person, som skal ind i klubbens Hall of Fame, kan du/I nominere en person ved at sende en mail til aktivitet@aarslevboldklub.dk Husk at følge med på klubbens facebook, hvor der løbende kommer opdateringer fra aktivitetsudvalget.

Gå ind på Aarslev Boldklubs hjemmeside og køb jeres billetter til dette fantastiske Award Show. Husk at bestille mad, eller man kan tage det med hjemmefra. Øl, vin og sodavand købes i hallen.

Generalforsamling
Klubbens generalforsamling afholdes tirsdag den 20. februar. Findes der en person, som har lyst til at komme ind i klubbens bestyrelse og vil være med til at videreudvikle Aarslev Boldklub. Så tag kontakt formanden for Aarslev Boldklub Lars Ejlskov på formand@aarslevboldklub.dk eller på mobil 21813338.

Tilbud i Årslev Fitness
I tidligere Nyhedsbrev skrev vi, at Aarslev Boldklub havde lavet en eksklusiv aftale sammen med Aarslev fitness, og her kommer så et nyt tilbud, som alle kan benytte sig af. Tilbuddet er, at man kan købe et 10 turs kort til enten Spinning/bodybike eller HBC (Hiit, Boksning, Cirkeltræning), så ønsker du at komme i form fra Januar 2018 af, kan du købe et 10 turs kort til 300 kr. (normalt 500 kr.) For at komme i betragtning til dette tilbud sender man en mail til nyhed@aarslevboldklub.dk med ens navn tlf. nummer og cpr. nr. inden den 31/12-17. Man modtager en bekræftelse, og herefter skal man så henvende sig personligt i Aarslev fitness ml. 2/1-18 til 9/1-17 for at få glæde af dette tilbud. Skulle der være nogle spørgsmål herom kontakt Lars Ejlskov på formand@aarslevboldklub.dk

Vinterbold
Er du M/K og over 30 år og har lyst til at spille lidt vinterbold, så er der mulighed for at komme ned i Aarslev Boldklub alle onsdage i hele vinterperioden omklædt fra kl.19:00 til 20:30. Der spilles på klubbens kunstbane med lys. Bo ”Mølby” Staal eller Keld ”Buffon” Jakobsen er til at træffe på anlægget i samme tidsrum. God fornøjelse til de nye/gamle spillere som dukker op.

Ris/ros eller gode ideer
Har du en ide, som Aarslev Boldklub kunne evt. drage nytte af, er du velkommen til at sende en mail til formand@aarslevboldklub.dk eller hvis du har ris/ros til klubben.

Mange sportslige og julehilsner
Formand Lars Ejlskov