Nyhedsbrev 1. september

03. september 2017 kl. 18:30
Så er der nyhedsbrev fra september

Kære alle i Aarslev Boldklub.

Jeg håber at, alle er kommet godt ud af sommerferien og godt i gang igen med skole, arbejde mm igen.

Lørdag den 12/8 havde arbejdslørdag, hvor vi fik lavet lidt forskelligt på vores klubhus og vores fælles omgivelser ved klubhuset. Der mødte cirka 25-30 personer op og vi havde en hyggelig, som blev afsluttet med lidt pølser og en øl/sodavand. Tak for hjælpen.

Vi har fået et U19 hold i klubben igen og vi har ansat en træner til holdet. Vi har fået en kvindelig træner ved navn Judith Tvedes, som kommer fra Odense. Vi byder hende velkommen i vores klub og vi håber at hun vil falde til i vores klub. Thomas Eriksen står ved hendes side som Assistens træner. Holdet er blevet tilmeldt i U19 Mesterrække og vi håber at de kommer ud i en masse gode kampe.

Vores Golden League hold i U10 er kommet godt fra start i den ene Jylland/Fyns række med en sejr over Haderslev på 8-4.

Vores damer i Serie 1 er også kommet godt fra start med 2 sejre i de 2 første kampe med sejre over Tved BK og Oure fodbold akademi.

Vores Herre Fyns serie er kommet rigtig godt fra start med 4 sejre ud af 5 mulige, så Søren møller har fået godt gang i vores 1 hold i klubben, Fortsæt det gode arbejde.

Aktivitetsudvalget informerer om, at der kommer et øenshold stævne til Aarslev Boldklub i weekenden i uge 41. U 10 ligger vejen forbi os og vi vil opfordre alle frivillige at komme ud af gemmerne og komme og hjælpe til: på Skolen, Fodboldbanen og andre ting til dette stævne. Per Bak kan kontaktes på tlf. 30 52 83 31, hvis du finder tid til at hjælpe.

Vores 80 er fest udvalg melder om stor tilslutning til festen i Årslev Hallen den 7. oktober. Der er blevet solgt godt over 400 billetter til festen, SÅ hvis du endnu ikke har fået købt billet, så er det ved at være tiden. Der er maks. 550 styk billetter som er sat til salg.

Du kan købe billet på Aarslev Boldklubs hjemmeside eller på facebook via Halgal Halbal. Husk at alle pengene går til Aarslev Boldklub. Skulle du have interesse i at hjælpe til under festen, enten at stå i bar eller i garderobe eller til oprydning efter festen, så kan du gå ind på facebooksiden Halgal Halbal og skrive dem en besked at du vil hjælpe til. Vi håber at vi ses i hallen til 80 er fest den 7. oktober.

Mange sportslige hilsner Aarslev Boldklub

Lars Ejlskov