Multibane i Aarslev Boldklub

Lars Bo Nielsen
23. maj 2021 kl. 12:48
Klubbens bestyrelse har gennem længere tid haft opførelse af en multibane på dagsordenen. Vi kan nu melde ud, at det endelig er en realitet.

Hvis alle brikker falder på plads, vil man allerede til september kunne se den nye bane færdig. Banen er ikke kun til glæde for klubbens medlemmer, men må bruges af alle byens borgere. Bestyrelsen vil gerne fremhæve driftsformand Bo Hansen, der fortjener et ordentligt klap på skulderen for hans kæmpe indsats, med at søge fonde og lave aftaler. Det er i høj grad Bo, som har gjort dette muligt.

Ved at følge DETTE LINK, ses en smagsprøve på projektet. Bemærk, at det er til illustration og ikke nødvendigvis det endelige resultat. Vi glæder os til banen står færdig og skal selvfølgelig nok invitere til åbningsfest, når den tid nærmer sig.

Med sportslig hilsen

Aarslev Boldklub