Kun 2 pladser ledige, skal den ene være din?

15. december 2018 kl. 15:57

Kun 2 pladser ledige, skal den ene være din?
- så kridt skoene og skru dit bedste charmesmil på, til februar er det for sent….

Den 19. februar 2019 kl 19.00 skal vi vælge 2 nye medlemmer til bestyrelsen, heraf en bestyrelsesformand.

511 aktive fodboldspillere er afhængige af det. En af Fyns største fodboldklubber uden for Odense regner med det.

Her i Aarslev Boldklub er det nemlig fortsat målet, at skabe rum til fodbold for alle.

Frivillige og dem der styrer dem

Det er lykkedes rigtig godt for os at skabe fodbold for alle. Det er det fordi vi, heldigvis, har en masse frivillig arbejdskraft. Hundredvis af frivillige faktisk.

Til at iscenesætte dem, hvad enten det er udvalgsmedlemmer, dommere, trænere, stævnehjælpere, eventarbejdere eller driftsmedhjælpere, har vi bestyrelsen.

Til februar har du chancen for at komme helt tæt på og være med til at sikre, at alle børn, unge og ældre, kan dyrke vores favoritsport i vores egen klub, hvor vi selv bestemmer.

Især det sidste synes vi er vigtigt, for vi vil gerne fortsætte med at drive klubben som vi kender den i dag. Derfor er det heller ikke ligegyldigt med den bestyrelse. Den skal være fuldtallig for, at det kan lykkes.

På valg hver 2. år
Bestyrelsen består af 9 personer, med hver sit ansvarsområde.

Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år af gangen.
Til februar 2019 mangler vi 2 bestyrelsesmedlemmer.

Det er dem her:

1. Formand
    For at holde sammen på det hele, har vi brug for en formand.
    Har du det kølige overblik, og kan du skære igennem, så sørg for, at du bliver vores formand.

2. Sponsorudvalgsformand

Kan du sælge de store visioner som vi står for? Og det så godt, at andre slet ikke kan lade være med at kaste penge efter dem, så er sponsorudvalgsformands-posten din.

Bestyrelses arbejdet er frivilligt og gøres i din fritid, med plads til dit familieliv.

Det her kan du se frem til som medlem af bestyrelsen:

Spændende og udfordrende klubarbejde
Mulighed for masser af ledelseserfaring
Erfaring i at drive en stor breddeklub
10-12 bestyrelsesmøder årligt
Udvalgsmøder
Diverse arbejde, der vil være pukler hen over året, størstedelen er administrativt.

- I gennemsnit 3-6 timers ugentligt arbejde

Det her behøver du ikke

- det kræver ingen fodboldteknisk viden eller erfaring at sidde i bestyrelsen
- du behøver ikke at være fodboldnørd eller at have spillet fodbold i 100 år

Du kan dele posten
Hvis du sammen med en ven, eller måske en anden forælder har lyst til at dele arbejdet for en bestyrelsespost, så kan det også lade sig gøre.

Her kan du ringe på 21813338 eller sende en mail på formand@aarslevboldklub.dk, så lander den hos den nuværende bestyrelsesformand Lars Ejlskov, og han er klar til at forklare hvordan.

Du er med garanti god nok

Hvis du er nysgerrig på enten bestyrelse eller udvalg, så tøv ikke med at kontakte én af os i bestyrelsen.

Vi tager meget gerne en snak og en forklarer omkring de forskellige funktioner.

Det gør ikke noget, hvis du er usikker på om du vil stille op til valg, det er først til generalforsamlingen, at den nye bestyrelse vælges. Indtil da kan vi sagtens tale om det.

Jeg kender da lige en….

Har du nogen i ærmet som du ved har evnerne og interessen, så tøv ikke med at sende dem en mail med link til denne side. Vi vil meget gerne høre fra dem.

Med sportslig hilsen

Aarslev Boldklub