Goalkeeper Academy fik fornemt besøg!

18. august 2018 kl. 13:58
Superligaspiller kiggede forbi målmandstræningen i Aarslev BK

I forbindelse med at klubbens samarbejdspartner, Goalkeeper Academy, afholdte målmandstræning søndag den 12. august, var de deltagende drenge så heldige at møde en superligaspiller i form af Jonas Borring. Her fik de sig en snak om det at være professionel fodboldspiller og hvad det krævede af de unge talenter, hvis de ville helt til tops i fodboldens verden.

Jonas Borring er til daglig bosat i Årslev og har også spillet flere af sine ungdomsår i Aarslev Boldklub. Lige nu tørner han ud for AC Horsens i superligaen og har også tidligere spillet for Randers FC, FC Midtjylland, Brøndby samt OB.

Der skal lyde en stor tak til Jonas Borring for at kigge forbi træningen og give drengene en super oplevelse!