Fantastisk trænermulighed

11. januar 2020 kl. 13:42

Aarslev Boldklub ønsker ALLE et Rigtig Godt Nytår.

Aarslev Boldklub mangler en træner mere til vores dygtige U12 drenge - som har ikke mindre end 42 spilere i truppen på forskellige niveauer - LIGA - A og C. Træneren vi søger skal tage sig af hold A - i samarbejde med de 3 øvrige trænere på holdet. Som en lille note kan vi da lige nævne, at de netop har vundet Fyns Stiftidende indendørs turnering. 😊

Klubben tilbyder træner uddannelse / kurser for interesserede, og der kan altid søges støtte hos de øvrige trænere. Så du behøver ikke komme med en træner licens, bare du har lysten og engagementet på plads.

DEL nu budskabet så vi kan få flere trænere til vores voksende klub. Måske kender du lige den rette som kunne være en mulighed, hvis du ikke selv har lyst.

Kontakt undertegnede på ungdom@aarslevboldklub.dk eller via Messenger.

De bedste ønsker for 2020.

Aarslev Boldklub

Tonni Stage